Diesel si tentatia porno

Diesel si tentatia porno

Totul in ziua de azi, cel putin in lumea in care eu traiesc, se invarte in jurul sexului. Sau al sexualitatii. Sex mai potolit, mai linistit, mai romantic sau mai porno. Totul tine de sex, mai putin sexul, care tine de putere. In afara de informatie, sexul e una dintre cele mai puternice arme. Important este dozajul si utilitatea.

Diesel, a inteles asta si a ales ca mijloc de promovare a celei mai recente campanii doua dintre cele mai cunoscute site-uri porno din lume PornHub si YouPorn.

Diesel_Porn_Campaign_2

Pozitia oficiala a brandului este ca incearca sa contopeasca lumea online cu cea offline si sa atraga atentia asupra importantei online-ului in viata noastra.

Lumile noastre, online si offline, sunt perfect contopite. Digitalul a devenit mai real decat realitatea. Emoticoanele s-au transformat in noul Esperanto, o limba universal inteleasa de milioane de oameni – Nicola Formichetti, director artistic Diesel

Parerea mea este ca e o gaselnita de marketing, caci pozele si clipurile ce insotesc campania nu sunt cele mai porno. Insa gaselnita asta este o sabie cu doua taisuri. Nu exista porn half way! Iti asumi sau nu, pana la capat! Am mai vazut ceva similar intr-o campanie din 2013 semnata Louis Vuitton. O campanie de acest gen poate aduce o noua nisa de clienti, la fel cum poate pierde o parte din nisa veche, respectiv pe cei cu viziuni mai puritane. Eu? Sunt fan Diesel si imi place si sexul, asa ca imi place combinatia.

Campania ii prezinta pe cantaretul si actorul Joe Jonas, pe actrita, cantareata si designerul Kiko Mizuhara, plus grupul lui Jonas, DNCE. Modelelor din familia Diesel, Sara Cummings si Sang Woo Kim, li se alatura aratosul Trevor Signorino, alaturi de Stav Strashko, un barbat ce se incadreaza in agentie la categoria femeilor. Stav se identifica cu o femeie si se simte foarte confortabil in pielea sa.

Diesel_Porn_Campaign_3

Videoclipurile il arata pe Sand flirtand online, pe Kiko trimitand un hyperreal selfie, Sara facand cumparaturi online si Aki von Glasow trecand printre favoritele sale. Social media a lansat ideea de acel moment in care, astfel vei vedea modele îndragostindu-se de ele insele, imitand emoticoane si impartasind al lor #currentmood.