Blugii noi ai printesei

Blugii noi ai printesei

Zilele trecute mi-am facut curat in dressing. Am scos jumatate din el. Ocazie cu care am constatat ca nu mai am blugi. Deloc. Toti pe care ii aveam nu-mi mai plac. Tata zice ca blugii sunt piesa vestimentara care dupa ’90 au ajutat foarte multe femei sa se marite. Oare daca eu nu mai am blugi nu ma voi marita?

Morala? Trebuie sa imi cumpar blugi! Am cateva branduri care imi plac si doar pe alea le port. Unul dintre ele este Diesel. Cautand online modele de jeansi am descoperit campania lor de promovare pentru Toamna-Iarna 2015/2016 – Decoded.

Campania combina fotografii reale si raw cu   titluri directe si transparente starnind curiozitatea si ajungand la public printr-o estetica high-fashion si prin mesaje originale neasteptate.

Diesel_FW2015_3

Diesel_FW2015_2

Diesel are o istorie in a utiliza campaniile drept statement social, ingloband spiritul perioadei si dandu-i o interpretare originala. In lumea de azi, datorita revolutiei digitale, toata lumea are o abordare directa asupra realitatii si are si instrumentele necesare pentru a o decodifica.

Mai, mai ca m-au convins sa infrunt traficul infernal de Sarbatori din Bucuresti si sa merg pana in Baneasa, in magazinul Diesel, sa vad noua colectie!